Bærbar PC
Vi garanterer bærbare computere og tilbehør af den højeste kvalitet
Uniplus IT leverer bærbare computere og tilbehør til virksomheder på udkig efter nye computere – enten de sidste nye modeller eller udgåede modeller, der ofte kan være svære at skaffe. Vi lægger vægt på hurtig, fleksibel og yderst kompetent rådgivning og service. Vi har altid et bredt udvalg af bærbare PC'er på lager. Køb virksomhedens bærbare computer, NoteBooks, Laptops her.
Et stort lager af bærbare computere og bærbar tilbehør – hurtig ekspiditionstid
I IT-branchen går udviklingen hurtigt. Så hurtigt, at de færreste IT-leverandører i dag tør at have et bredt udvalg af produkter på eget lager. Hvorfor gøre det, når der kommer nye produkter på markedet hele tiden? Hos Uniplus IT er vi gået den modsatte vej. Hos os er vores store lager og brede udvalg en af vores mange styrker. En styrke der dagligt kommer vores kunder til gode. Det betyder nemlig markant kortere leveringstid, når kunderne bestiller nye og brugte bærbare computere, Laptops eller NoteBooks hos os.
Med vores store udvalg af nye og brugte bærbare PC’er står vi klar til at assistere vores kunder i det øjeblik, behovet opstår. På den måde er vi kundernes forsikring for, at små justeringer i deres it-udstyr ikke fører til gennemgribende og dyre ændringer.
Vi har f.eks. stort udvalg af Lenovo bærbar PC og HP bærbar laptop fra deres buisnessserier.
Søger du en model vi ikke allerede har på lager, kan vi lynhurtigt skaffe den hjem. Vi har igennem mere end 20 år opbygget et stort netværk i og uden for Danmark, og er du kunde hos Uniplus IT bliver vores netværk til dit netværk!
Tøv ikke med at kontakte os, hvis du er på udkig efter bærbare computere eller tilbehør til din virksomhed.
Computere af høj kvalitet – både nye og refurb bærbare computere, reservedele og bærbar tilbehør
Hos Uniplus IT går vi ikke på kompromis med kvaliteten. Man kan sige, at vi er kræsne på vores kunders vegne. Derfor sælger vi kun maskiner af en standard, vi selv kan stå inde for og taler vi brugte bærbare Laptop, så har vi kun grade A+ og A kvalitet.
Den lille besparelse, du som kunde ville kunne opnå ved at købe grade B eller C, er for længst glemt, når en ny bruger eller ansat er skuffet over kvaliteten på maskinen - for slet ikke at tale om fejl eller mangler på grade B eller C udstyr. Vores erfarne teknikere tester og klargør alt udstyr, inden det sendes videre til vores kunder. Det sikrer, at du modtager en refurb bærbar PC i topkvalitet. Se hvordan vi grader her.
Vi arbejder udelukkende med de største og bedste mærker af business serier som f.eks. Lenovo Thinkpad, HP Probook HP Zbook og HP Elitebook. Maskiner af høj kvalitet der er bygget til at holde i mange år.
5 gode grunde til at vælge Uniplus IT som din leverandør af bærbare computere og reservedele:
- Danmarks største udvalg af nye og brugte bærbare PC’er.
-
Stor viden om vores produkter og mere end 20 års erfaring!
-
Stort varelager til direkte levering fra dag til dag!
-
Vi er leveringsdygtige i både nyt, demo og refurbished IT-udstyr – og altid med kvalitetsstemplet A+ eller A.
-
En stabil partner med AAA kredit rating – en rating der kun tildeles virksomheder med en særdeles solid økonomi.
Eget klargøringscenter - fleksible løsninger på dine behov
I Uniplus IT er vi specialister og generalister på én gang, når det kommer til bærbare computere og tilbehør. Vi skaffer både de mere specielle produkter og er stærke på de populære serier.
Lad os tage et eksempel: Din virksomhed har brug for en HP Elitebook eller Lenovo Thinkpad til en udenlandsk medarbejder, der skal bruge en computer med et tysk tastatur.
Skal maskinen bestilles hjem fra producenten, vil det ofte betyde 2-3 ugers leveringstid eller alternativt arbejdstimer til en tekniker samt indkøb af nyt tastatur til maskinen – begge dele meget fordyrende og tidskrævende.
Med vores eget teknik- og klargøringscenter kan vi hurtigt tilpasse vores bærbare computere til dine særlige behov. Alt bliver testet og klargjort hos os - inden det sendes til din adresse.
Det vil sige, at vi har samlet hele processen på ét sted – hvilket giver dig sikkerhed for, at vi kan løse opgaven hurtigt og professionelt.
Handler du maskiner med maskiner?
Hos Uniplus lægger vi vægt på, at vores erfaring og viden kommer vores kunder til gode. Vi vægter derfor personlig rådgivning meget højt!
Stationær PC
Nye og brugte stationære computere og tilbehør, der holder for livet – næsten
Stationære computere af høj kvalitet kan holde i mange år – rigtigt mange år! Vælger du de rigtige computere fra de rigtige leverandører, er der mange penge at spare. Derfor sælger vi kun de bedste computere fra de bedste business serier som f.eks. Lenovo Thinkcentre, HP Prodesk og HP Elitedesk.
Stationære PC’er med lang levetid - store besparelser
Køber du stationære pc’er hos Uniplus IT, er du sikret kvalitetscomputere til en favorabel pris. Med mange års erfaring er vi eksperter, når det kommer til at udvælge hvilke mærker og business serier, der er værd at investere i. Vores store netværk i Europa og resten af verden gør, at vi altid er yderst konkurrencedygtige på prisen.
Hos Uniplus IT sælger vi både nye og brugte stationære computere. Vi har valgt at have et meget stort fokus på kvalitet, og taler vi om brugte computere, sælger vi udelukkende Grade A+ og Grade A kvalitet.
Kort sagt: Vi sælger brugte, nye og demo computere, der fungerer og kan holde til noget!
Vores brugte stationære pc’er henvender sig til virksomheder og skoler, hvor vigtigheden af at have stabilt og velfungerende computerudstyr vejer tungere end altid at være først med det nyeste nye inden for elektronik og IT. Som regel vil en computer, der er et par år gammel, så rigeligt kunne dække behovet i mange år fremover. Er du i tvivl om, hvad du har brug for - så tag en snak med en af vores konsulenter.
Gode grunde til at købe stationære computere hos Uniplus IT:
5 gode grunde til at vælge Uniplus IT som din leverandør af stationære PC’er:
- Danmarks største udvalg af nye og brugte stationære PC’er fra de bedste producenter i verden.
- Stor viden om vores produkter og mere end 20 års erfaring!
- Stort varelager til direkte levering fra dag til dag – direkte til jeres adresse!
- Vi er leveringsdygtige i både nyt, demo og brugte stationære computere – og altid med kvalitetsstemplet A+ eller A.
- En stabil partner med AAA kredit rating – en rating, der kun tildeles virksomheder med en særdeles solid økonomi.
Altid stationære pc’er på lager – både nye og brugte
Til forskel fra de fleste andre firmaer, der sælger stationære pc’er og pc-tilbehør, har vi prioriteret at have et stort varelager af IT-udstyr. Det betyder, at vi altid kan reagere hurtigt, når vores kunder har brug for nye eller brugte computere.
Når producenter konstant skifter modeller og serier, sidder mange virksomheder ofte med store udfordringer, når de skal skaffe nye stationære computere, der passer ind i deres eksisterende IT løsning og software image.
Her er det, at Uniplus IT kommer på banen. Vores store lager af IT udstyr giver os en stor fordel, når virksomheder med kort varsel skal have leveret computere. Det kan være de sidste nye modeller eller udgåede stationære computere, der skal passe ind i deres nuværende IT-installation. Kort leveringstid er som regel lig med store besparelser og større effektivitet.
Vi arbejder udelukkende med de største og bedste mærker af business serier som f.eks. Lenovo ThinkCentre, HP Deskpro og HP Elitedesk. Stationære computere af høj kvalitet, der er bygget til at holde i mange år.
Skræddersyede løsninger på din virksomheds individuelle behov
Vi har vores eget teknik- og klargøringscenter, hvilket giver os en unik mulighed for at behandle dine individuelle behov hurtigt og professionelt.
Har du brug mere diskplads, mere ram eller et udenlandsk tastatur og software, kan vi hurtigt og fleksibelt konfigurere din stationære computer efter behov.
Har du brug for et større antal stationære computere med jeres helt eget software image forud installeret kan vi også klare det. Ring og snak med en af vore konsulenter på 70 20 76 78.
Uniplus IT er klar med råd og vejledning
Tøv ikke med at ringe til os for en uforpligtende snak om din virksomheds udfordringer med at finde stationære kvalitetscomputere, udstyr og reservedele. Vi prioriterer kontakten med vores kunder højt og sætter pris på langvarige kundeforhold. Hos os har vi altid tid til at give råd og vejledning.
Vi glæder os til at tale med dig!
Tynde Klienter
Tynde klienter – en billig og sikker IT løsning
En tynd klient er en oplagt løsning i virksomheder, hvor kravet til sikkerhed er meget stort, og hvor man eventuelt ønsker at skærpe sikkerheden endnu mere ved at blive koblet på en serverbaseret infrastruktur. Det kan f.eks. være i bankverdenen, IT afdelingen eller i kontorlandskabet pga. det lave støjniveau og det minimale pladsforbrug.
En thin client er udelukket et bindeled mellem en skærm og server. Klienten har ingen harddisk og derfor er sikkerheden i top, både for brugeren af den tynde klient, som ikke kan slette værdifuld date på maskinen og for virksomheden, som ikke er så sårbar, hvis uheldet skulle være ude med brand, vandskade, virus eller tyveri. Tynde klienter ses også ofte på skoler eller institutioner, da den tynde klient i sig selv ikke har en særlig stor værdi og ikke indeholder data.
Store besparelser på driftsomkostningerne
Der er mange gode grunde til at vælge en tynd klient. En af dem kan være det økonomiske aspekt. I forhold til en traditionel arbejdsstation er der mange penge at spare i førstegangsydelse. På sigt er en tynd klient også en meget billigere løsning, da den bruger utrolig lidt strøm. En tynd klient kan klare sig med helt ned til 8 watt i timen, som tydeligt vil kunne ses på virksomhedens el-regning. Flere undersøgelser viser, at man kan spare helt op til 88 % i forhold til en klassisk IT løsning.
Vedligeholdelsesfrie maskiner
En billig tynd client har ingen bevægelige dele og er stort set vedligeholdelsesfri. På den måde slipper virksomheden både for bekymringer for nedbrud og tidsforbrug på at vedligeholde maskinerne.
Vi har altid et stort udvalg af billige tynde klienter, både nye og brugte. Se vores udvalg HER.
Server/Storage
Nye og brugte servere til dig der ikke går på kompromis med kvaliteten.
Uniplus IT er din virksomheds garanti for, at I altid kan beskytte jeres investering på server, storage og jeres generelle IT infrastruktur. Vi er behjælpelige med nye og brugte servere samt tilbehør og reservedele til servere.
Servere, storage, options og reservedele.
Vi er lagerførende af nyt og brugt server udstyr fra førende producenter som HP, IBM, Lenovo og DELL. Vores store netværk i Europa og resten er verden gør, at vi altid er yderst konkurrencedygtige på pris og levering når det gælder nye og brugte servere.
Når HP, Lenovo m.fl. ofte kommer med nye server modeller, sidder mange virksomheder med store udfordringer, når de skal skaffe reservedele eller foretage udvidelser på deres eksisterende serverinstallation. Enten er prisen på reservedelen urealistisk høj eller i værste fald helt udgået og kan ikke bestilles længere.
Her er det, at Uniplus IT kommer på banen. Vores store lager af IT udstyr giver os – og ikke mindst vores kunder - en stor fordel, når virksomheden med kort varsel skal indkøbe flere servere eller udvide deres eksisterende serverløsning. Kort leveringstid er som regel lig med store besparelser og større effektivitet.
Hos Uniplus har vi specialiseret os i sourcing af IT udstyr. Vi opkøber overskudsproduktion og restlagre fra producenter, distributører og forhandlere i hele Europa. Derfor kan vi hjælpe dig med nyt og brugt server udstyr og reservedele, til bl.a. IBM, Lenovo og HP servere – ikke mindst når andre forhandlere må give op.
5 gode grunde til at vælge Uniplus IT som din leverandør af nye og brugte servere
• Stort udvalg af nye og brugte servere - f.eks. IBM, xSeries, HP Proliant og Lenovo System X.
• Stor viden om vores produkter og mere end 20 års erfaring!
• Stort varelager af server options til levering fra dag til dag – direkte til jeres adresse!
• Vi er leveringsdygtige i både nyt, demo og brugt serverudstyr – og altid med kvalitetsstemplet A+ eller A - og garanti!
• En stabil partner med AAA kredit rating – en rating der kun tildeles virksomheder med en særdeles solid økonomi.
Skræddersyede server løsninger eller blot en udvidelse af jeres nuværende server?
Vi har vores eget teknik- og klargøringscenter hvilket giver os en unik mulighed for at behandle dine individuelle behov hurtigt og professionelt.
Har du brug for ekstra diske, mere RAM, ny PSU eller en anden udvidelse af jeres server installation, kan vi hurtigt og fleksibelt hjælpe jer videre. Taler vi udvidelse af IBM xSeries, HP Proliant eller Lenovo System X servere har vi ofte udstyret på eget lager.
Ring og snak med en af vore konsulenter på 70 20 76 78 eller send en mail til info@uniplus.dk og hør mere om hvad vi kan gøre for Din virksomhed.
Nye eller brugte Rackskabe
Mangler du et nyt eller brugt Rackskab kan Uniplus IT også hjælpe dig.
Vi er leveringsdygtige i Rackskabe fra IBM, Lenovo, HP og Dell. Med et originalt 42u eller 25u rackskab fra mærkevare producenterne er du sikret et brugt rackskab i højeste kvalitet - med hurtig og problemfri installation samt opbevaring af jeres servere. Der er taget højde for montering af PDU'er samt den helt rigtige luftcirkulation for optimal drift af servere, UPS og andet netværksudstyr. Søger du et rack skab til HP Proliant servere, et rack skab til IBM xSeries eller Lenovo System X har vi som regel rack skab på lager til levering fra dag til dag.
Vi kan selvfølgelig tilbyde levering af vores brugte Rackskabe på den adresse du ønsker. Har du spørgsmål eller ønsker du tilbud på andre typer rackskabe er du velkommen til at kontakte os på telefon 70207678 eller info@uniplus.dk
Workstation
Workstation til bedste pris – Vi springer et led over!
6 Grunde til at vælge Uniplus IT som leverandør af din næste Workstation:
Få den bedste Workstation til din virksomheds individuelle behov
Råd og vejledning når du skal købe en Workstation
Tiny / Mini PC
Tiny PC, Mini PC, Mikro PC – En ultralille PC med fuld kapacitet!
En Mini / Tiny computer fylder kun, hvad der svarer til 1 liter. Den fungerer som alle andre traditionelle stationære PC’er, du får blot et lille smart kabinet, som fylder minimalt. Den ultra lille PC har mange navne, Lenovo Tiny, HP Mini, Dell Micro, men alle har det samme lille smarte kabinet. Vi forhandler både Dell, Lenovo og HP i den bedste brugt kvalitet eller helt nyt.
Nogle små Mini computerere kan også modulopbyggees til en Alt-i-en computer. Det gør du ved at integrere den i en tilhørende skærm, som er beregnet til den lille Tiny PC. Derved får du en pladsbesparende og enkelt løsning uden en masse ledninger.
Hvor kan jeg bruge en Micro computer?
En Micro PC er utrolig godt egnet i en reception, en butik, et showroom eller på det lille kontor. Men den er også robust og stabil nok på et værksted eller i en produktion. Måske er du bare er træt af de store kabinetter en Tower eller en SFF har. Du kan få en lille kraftig Micro PC med masser af power, så du ikke behøver gå på kompromis.
Vi forhandler både nye Tiny computere, demo og brugte Mini PCér
Vores brugte Micro computerer er refurbished, så de er klar til erhvervsbrug, installeret med Windows 10 Pro.
Hjemmekontor og en lille Stationær Computer
Den lille Mini computer kan i nogle tilfælde sættes fast bag på computerskærmen, så den er helt ude af syne, hvilket giver et dejlig ryddeligt skrivebord. Og så behøver du ikke have en stor ”kasse” stående, som en stationær computer i nogle tilfælde kan være. Den lille PC kan tilsluttes en normal skærm og på de fleste mini PC’er kan der tilsluttes optil flere skærme samtidig.
Kan en lille mini PC tilsluttes et TV?
Vi støder indimellem på det spørgsmål, men vi kan ikke anbefale at tilslutte din mini PC til dit TV. Tv’et er ikke beregnet som computerskærm og har en helt anden opløsning og er ikke beregnet til at gengive tekst. Vi anbefaler at du anvender en god stor computerskærm i stedet.
En lille Mini Computere til din virksomheds individuelle behov
Har du brug for et større antal Mini PC’er, med jeres helt eget software image forud installeret kan vi også klare det. Vi kan konfigurere med mere RAM, større SSD, Software osv.
Vi prioriterer kontakten med vores kunder højt og sætter pris på langvarige kundeforhold. Hos os har vi altid tid til at give råd og vejledning. Ring og snak med en af vore konsulenter på 70 20 76 78.
Vi arbejder udelukkende med de største og bedste mærker af business serier inden for Mini PC’er, som f.eks. Lenovo Tiny, HP Mini og Dell Micro. Alle Stationære Mini Computere af høj kvalitet, der er bygget til at holde i mange år.
Skærme
Computerskærme til erhverv
I en virksomhed kommer du ikke udenom at en skærm er en af de vigtigste dele til din PC. Både da det som arbejdsredskab giver dig udsyn og god billede kvalitet, men også ergonomisk, da du med den rigtige skærm kan optimere din arbejdsstilling og skåne dine øjne. En vigtig faktor for en medarbejder, der arbejder mange timer ved sin PC-skærm hver dag.
Skærmens opløsning
Skærm Opløsning/pixels – Mange mener at du ved højere opløsning f.eks. QHD eller 4K, får bedre billedkvalitet. Det er også rigtigt, hvis du arbejder med grafik, eller andre fagopgaver der kræver en høj skærmopløsning. Arbejder du derimod med mail, tekster og eller andre arbejdsopgaver som ikke er grafiske, kan det være en fordel med en skærm der har ”normalopløsning” f.eks. HD, FHD, da teksten bliver større og derved mere tydelig.
FHD 1920 x 1080 pixels er den mest almindelige opløsning på en arbejdsskærm og egner sig rigtig godt til det meste kontorarbejde, mail, tekster osv. Med enten en FHD eller HD-opløsning bliver tekst større og derved mere tydelig end den vil gøre med en højere opløsning.
En skærm med 4K opløsning 3840 x 2160 pixels, er specielt godt velegnet til f.eks. medieredigering, grafisk arbejde osv. da en skærm med 4K opløsning har fire gange så mange detaljer som en FHD opløsning. For optimal kvalitet kræves der til gengæld et kraftfuldt grafikkort. Er du i tvivl om hvilken opløsning du skal vælge, er du altid velkommen til at kontakte os for vejledning.
-
IPS panel - En computer skærm med IPS panel har en meget præcis farvegengivelse og giver klare billeder. Den høje farvekvalitet på en skærm med IPS-panel, er en stor fordel hvis du f.eks. arbejder som grafiker, fotograf eller multimediedesigner.
-
LED skærme - LED-skærme (Light Emitting Diode) giver lys til skærmen med LED'er. En Led skærm passer perfekt til dig, der arbejder med tekst, regneark eller lettere kontorarbejde.
-
Computerskærm med Bluelight - Nogle nye computerskærme har det der kaldes Bluelight. Denne teknologi filtrerer en del af det blå lysspektrum fra. Studier viser det kan være skadeligt for cyklussen mellem søvn og vågen tilstand. Derfor er et display med Bluelight med til at øge sikkerheden og velværet når vi arbejder mange timer med skærme.
-
Computerskærm med Privacy - En Monitor med Privacy har en begrænset synsvinkel således det kun er den person der sidder ret foran skærmen der kan se og læse på skærmen. Privacy monitor beskytter imod at uvedkommende ser fortrolige data, personoplysninger osv. på medarbejderens skærm. F.eks. i en reception kan det være en stor fordel med en skærm der har Privacy.
Skærmens format
De fleste skærm har 16:9 format som er velegnet til almindeligt kontor brug. Nogle skærme har 16:10 Wide formatforhold, som giver et bredere skærmområde, hvilket kan have den fordel, at du kan have flere vinduer åben side-om-side på din computerskærm. 16:10 Wide format kan være et alternativ til det at have 2 skærme. En forenklet løsning som er pladsbesparende f.eks. på hjemmekontoret.
Skærm tilslutning / skærmporte
Der findes forskellige kabler og stik f.eks. HDMI, DisplayPort, Mini DisplayPort, USB-C, VGA, ThunderBolt, som du kan bruge til at forbinde en skærm til en computer. Det er vigtigt at sikre, at din nye skærm har porte, der er kompatible med dem på din computer og hvad der følger med af kabler. Har skærmen ikke de tilslutninger du skal bruge, kan du altid kan få en adapter til at connecte de forskellige forbindelsestyper. Det mest optimale er naturligvis at din nye skærm har de skærmporte du har brug for.
Computerskærm som giver den rette arbejdsstilling
Det er vigtigt PC skærmene i en virksomhed eller på et hjemmekontor, kan indstilles så medarbejderne får den rette arbejdsstilling og giver en ergonomisk fordel. De to vigtigste indstillinger for at få en korrekt arbejdsstilling, er om skærmen kan justeres i højden og om den kan drejes. De udtryk der bruges om skærmens indstilling er:
-
Pivot som betyder displayet har mulighed for at rotere fra horisontalt til vertikal.
-
Højde giver som ordet siger mulighed for at justerer skærmen i højden
-
Drejbar giver mulighed for at dreje skærmen fra side til side.
-
Tilt som giver mulighed for at vippe arbejdsskærmen.
Rådgivning ved køb af computerskærme til Erhverv
Hos Uniplus har vi et stort udvalg af computer skærme i forskellige forme og formater til erhverv. Vi rådgiver gerne din virksomhed, så i vælger de bedste skærme til den bedste pris, til jeres virksomhed og medarbejdere.
Printer / MFP
Nye og brugte printere til særdeles konkurrencedygtige priser
Hos Uniplus IT kan du købe printere og reservede af høj kvalitet – nyt, brugt, demoudstyr og reservedele fra de bedste kvalitetsmærker inden for print.
Køb den printer, der passer til Jeres behov
Uanset om Du søger en ny printer eller en brugt printer, er det vigtigt at fokusere på behov, installation, kompatibilitet, forbrug og anskaffelsespris. Mange glemmer at de omkostninger, der er forbundet med installation og opsætning af en ny printer, let kan overstige selve købsprisen. Derfor kan det ofte give god mening at genkøbe samme model enten som ny eller som brugt.
Når producenterne konstant skifter til nye printermodeller, kræver det nye opsætninger, oplæring af brugere og indkøb af andre tonere. Dette giver en stor udfordring for virksomhederne som ønsker at minimere deres IT udgifter.
Når man skal erstatte en eksisterende printer med en ny, kan der derfor være mange fornuftige grunde til at genkøbe en model magen til:
• Udnyttelse af allerede indkøbte tonere som ellers skulle have været kasseret.
• Nem installation og betjening da både brugerne og de IT-ansvarlige kender printeren.
• Sikkerhed for kompatibilitet med eksisterende programmer og medier
• Et billigere indkøb
Stort udvalg og hurtig levering
Hos Uniplus IT har vi et stort udvalg af både nye, brugte og demo printere. Vi har altid et stort antal af printere på vores lager, og via vores store netværk af producenter og distributører i europa har vi mulighed for at fremskaffe stort set alle printermodeller fra f.eks. HP, Lexmark, Canon, Samsung, Brother, OKI. Det betyder, at vi kan reagere hurtigt og levere de printere vores kunder har brug for, både nye og brugte printere.
Ring til os, hvis du søger en bestemt type printer, printerudstyr eller reservedele.
Printerreservedele og toner
Uniplus IT sælger også printerreservedele og tonere til de store kvalitetsserier fra HP, Lexmark, Samsung, Brother, Canon og Kyrocera, Det kan være reservedele som f.eks.:
• Fuser
• Ruller
• Separations kit
• Bundkort
• Maintenance kit
• Tonere
• Trays
• Cover parts
Ring til os på 70 20 76 78 eller mail på info@uniplus.dk hvis du søger reservedele til din printer.
Eget klargøringscenter giver sikkerhed for kvalitet
Før du modtager din brugte printer fra Uniplus IT, er den blevet testet og klargjort i vores klargøringscenter. Alle vores brugte printere bliver testet efter samme procedure hvilket sikre dig, at Du modtager et testet, pænt og driftsikkert produkt som er klar til brug. Alle vores nye og brugte printere leveres selvfølgelig med garanti.
Råd og vejledning
Som kunde hos os vil du opleve, at vi står klar til at hjælpe dig, når du har brug for det. Vi har forståelse for, at vi handler med produkter, der kan være komplicerede at forstå. Det kræver eksperter, der kan forklare og guide deres kunder i den rigtige retning. Det kan vi hos Uniplus IT – og vi er glade for at gøre det. Så tøv ikke med at ringe til os, vi har altid tid til råd og vejledning.